yagmurkokusu_ Prenses_isabella yok kız 5 parmağı geçmez eve gelen misafir arada sırada çok nadir gelir senede ancak 3 4 kere ama sevmiyorum yatılı misafir rahat edemiyorum geleni de ağırlarım ederim sanki çok seviyormuş gibi ama işte gelen çok iyi ağırladık biz öyle ağırlayamayız mahcup olsunlar da bşr daha gelmesinler diye 😂😂😂
Prenses_isabella yagmurkokusu_ Bende yatılı misafir sevmeyenlerdenim. Her türlü misafir ağırlarım ama yatılı olanı asla😂😂kendime zor yetiyorum😬
Prenses_isabella Tatlican İstediğin gibi dağıt gelen misafir olursa direk temiz odaya alırsın. Bu arada bence de daha samimi😂
Tatlican Prenses_isabella Yok gelen misafir genelde cocuklu oluyor her odaya giriyor çocugun peşinden 🤭Zaten bende sevmiyorum dayanıklık.
yirmiyedimayisdersin Prenses_isabella salonda l koltukta yatıyorlar ve iki kişiden fazlaysa yer yatağan 🤣sndsnmfmsmdms
gokceege Prenses_isabella bir salonum var birde. Mutfağım anca yetiyor 😂 ama olsun isterdim. Eşimle yakın arkadaşlarımız geldiğinde kalsınlar isterdim sadece onlar için değil tabiki önemli bir durum olduğun da annem babam KV KB kalsın isterdim
mobesebesir Prenses_isabella misafir yatak odası yok ama biz oturma odasında oturuyoruz salonu misafir geldiğinde kullanıyoruz
Deletedmom_206 Prenses_isabella Misafir odam yok. Salon, oturma odası ayrı ayrı da değil. Bir tane yaşam alanı var o kadar. Onun harici giyinme odası yaptım. Büyük odayı da oğluma yaptım Misafir için evime bir şey yapmam şahsen
yagmurkokusu_ Prenses_isabella aynen boşver herkes evinde mutlu olsun günü birlik gelip gitsinler misafire de oda yapamayız ya anca yetiyor bize 😂 salonda yatsın yastık bile çok 😂😂
mondecaidensecmeler Prenses_isabella maalesef yok gelen salonda yatıyor salonda çok kalabalik olmazsa gelene ve bize yetiyor😂
dygusalmom97 Prenses_isabella gerek görmedim hiçte yapmadım 3+1 kızlarımın ve oğlumun odaları ayrı misafire oda yapacağıma çocuklarıma oda yaparım dedim
D_deniz Prenses_isabella ay çok itici geliyor bana misafir salonu. Biz küçükken moda idi o hiç kimsenin göremediği oda :) çocukluğumuzun travması
Prenses_isabella D_deniz Anneminde vardı. Asla o odaya giremezdik. En sonundada modası geçen koltuklar değiştirilirdi😂
Prensesannesi___ Prenses_isabella bnce çok gereksiz gerçekten 3 artı bir evim bilsem almazdım çocuğuma oda yapardım gerçekten öyle çok misafir gelen bir ev değil
sezer2022 Prenses_isabella 2+1 evim o yüzden yok 🤷🏻♀️ zaten 1 odam fazla olsa kütüphane olurdu, ayda yılda bi gelen misafire niye oda yapayım
gamzes-26 Aşırı saçma bulduğum bir şey tabi herkesin kendi fikridir ama gelip 2-3 saat oturacak birileri için ayrı mobilya oda hazırlamam hatta misafir tabağı bardağı gibi şeylerim yoktur
Boncuk-anne Prenses_isabella salonum var eşimin zoruyla yaptık. Eşyalar gıçır gıçır duruyor kullanmadan modelleri geçiyor. arada gidip kendim oturuyorum azıcık kullanılsın diye. Misafir bana habersiz gelmez o yüzden bana göre gerekli bi oda değil
oglumunannesiyim_- Prenses_isabella misafire özel odam var ama kalabalık misafirim pek olmaz o oda yasaklı odaymis gibi temizleyip cikiyorum girmiyoruz bile 🤣🤣