4+1 evim var misafir odam vardı çift kişilik bir yatak bir komodin bir de dolap vardı ( bekarlık evimden kalan eşyalar) çok işime yaradı ilk çocuğum küçükken görümcem bizde kalıyordu o odayı kullanıyordu yada gelen misafirim kalıyordu odada annemler vs ama ikinci çocuğum doğunca o odayı dağıttım çocuğuma oda yaptım şuan pek yatılı misafirim yok gelen olursa da kanepede kalıyor