aybala1 gzplt ilk sma kullanmıştım onun ki kutulu kutuyu atmamıştım ona döktüm. Oda sıcaklığında mutfakta rafta duruyor.
ilenalemin gzplt ben poşetinden çıkarmıyorum.ağzını mandalla bağlıyorım onu da tekrar buzdolabı poşetine koyuyorum.ne biliyim kavanozda vs hava alır diye korkuyorum
gzplt ilenalemin yok çok şükür önce gazlıydık ama 3 aya girince rahatladık meme + mama gidiyoruz şuan mamayı günde bir kez veriyordum ama sütüm azalıyor sanırım 2 ye çıkaracağım