gzplt Önceden bebelac kullanıyordum şuan bebelac gold aldım ama mama pütür pütür oldu açtıramadım acaba mama mı bozuk anlayamadım
g_tm59 gzplt ben doğduğundan beri kullanıyorum 3.5 aylık şuan öyle bı durum hiç olmadı bozuk olabilir
gzplt atlasmommm Ya aceleyle almam gerekti marketten aldım tarihine bakmadan da kutuyu saklama kabına boşalttım normalde hiç yapmazdım bu aceleye geldi
gzplt ilenalemin hayır kaşıkla hiç karıştırmadım biberonu da çalkalamadım sadece dairesel hareketler ysptm
ilenalemin g_tm59 çallalayınca köpük çok oluyor.gaz yapar.kaşıkla yapınca köpüksüz oluyor.bi de arkadaş suyu fazla mı sıcak yaptı acaba.mams bozuk da olabilir tabi o ayrı.bir daha denesin yine aynıysa kullanmasın bence
g_tm59 ilenalemin aşkım ben çalkalıyorum hiç gaz sıkıntısı yok bebeğimin çok şükür .benim çok sıcak suya koyduğumda oldu pütürlenmedi acaba mama da mı sıkıntı var son kullanma tarihi geçmiş olabilir
aybala1 gzplt kaşıkla karıştırmadığın sürece asla çözünmüyor deliriyordum ben. Zaten sonra acayip kabız yaptı bir ay denedim sonra eski mamasına döndüm.