aybala1 gzplt ilk sma kullanmıştım onun ki kutulu kutuyu atmamıştım ona döktüm. Oda sıcaklığında mutfakta rafta duruyor.
rana0234 gzplt ben kullanırken de öyleydi.Mayalanma yöntemi ile yapılıyormuş o yüzden de olabilir.Kesik süt gibi miydi tarif ettiğiniz şey?
rana0234 gzplt siz bilirsiniz bende sma optipro kullanıyordum çok gaz yaptığı için öneriyle Bebelac gooda geçtim.