Anneler merhaba bilmediğim için bir konuyu buradaki annelere sormak istedim. Benim yeğenim 36.haftada doğdu. Kilosu 2300dü baya minikti. Doktoru geç prematüre olarak değerlendiriyormuş. Böyle bir şey var mı acaba? 36.haftada doğan bebeklerde prematüre oluyor mu ?