kbrayann bucocukac_ kronolojik 4 ay 17 günlük, düzeltilmiş 1 ay 10 günlük. Amin hepimizin evladına sağlıklı ömürler versin Rabbim. 🙏😊
Nurci relaxanne merhaba benim oğlumda 34+5 de doğdu 19 Temmuz tarihinde gelişimi nasıldı acaba bebeğinizin benim oğlum gülmeye agu yapmaya başladı ama arkadaşını hala tam olarak dik tutamıyor endişe ediyorum 😕
karakizika1704 bucocukac_ 24 haftalik 800 gram dogan ben 🤣 24 yasindayim cok korkmuatum bende erken doguracam genetiktir diye ama 37 haftalik dogurdum 18 aylik olduu
[silindi] uykusuzanne__ Kızım 41+3 de geldi kızım Prematüre mi sizce? lAmMelodi 39+1 Prematüre mi sizce? gokceege oğlum 39+1 de doğdu Prematüre mi sizce? Baloglumtoprak 40 + 2 de doğurdum Prematüre mi sizce? Ve yazmadığım daha çok yorum var… Cidden bu ülke de okuduğunu anlamama problemi çok fazla…
[silindi] [silindi] Cidden bu ülke de okuduğunu anlamama problemi çok fazla… @lAmMelodi genelleme yapıldı. Boşluk bıraktım. Üstüne alınıp alınmamak sana kalmış 🙏🏻
Bellabells [silindi] bu postun cevapları geç yürüme postunda 7-8 aylık yürüyen çocuklarını yazan annelerin cevapları kapışır 😂😂😂
karakizika1704 ikiaslanannesi gercekten oyle valla tam mucize 56 gun yogun bakimda 1 bucuk ayda normal kuvezde kalmisim oyle yasamisim doktorlar yasamaz demis ama yasamisim iste Allahin hikmetii
prenses3565_ 35 haftalik dogdu ama gelisimi 32de durmus kesem patlamis cok az oyle farkettim kuvez surecimiz oldu 😭 suan sukur 7 aylik