36+2 ile geç premetüreyiz. Fakat o süreçte prematüre annelerini çok iyi anlamıştım. Düşük doğum ağırlığı beraberinde gelen sarılık gibi bazı sıkıntılar… çok çok zor bir süreçti. Kuvözde kalmadık ama şöyle bir anım var: Kızım için prematüre bebek takımı almıştım ve içinden bize mendil çıkmıştı. Bebekleri kuvözde olan anneler içinmiş. Anne, onu biz süre göğsüne koyuyor. Annenin kokusu mendile siniyor sonra mendili bebeğin yanına koyuyorlar. Mendilin üzerindeki etikette aynen böyle anlatılıyordu. Çok ağlamıştım bunu okuduğumda. Ailemden yanımda olanlar da merak edip okuduklarında onlar da ağlamıştı… Anne ve bebek arasındaki bağ zaman ve mekan tanımıyor asla. Bu süreci atlatan anneler, sizlere çok büyük saygı duyuyorum ve kalpten sarılıyorum. Çok güçlüsünüz ve iyi ki varsınız❤️