ayyzeyy466 vitreus dejenerasyonu çaresi yok dedi yaşlanınca oluyormuş Aslında solucan gibi şekiller de oluyor bende örümcek ağı gibide bazen dumanlı güneşte daha çok rahatsız oluyorum araştırdım lizin stikolin iyi geliyormuş takviye olarak kullandım ama günden güne zam geliyor onlarada bi kutusu 750 lira olunca bıraktım