sincapailesi ayyzeyy466 kan değerine dair ne varsa düşmüş olabilir. Ben ferritin diye düşünüyorum çünkü bende de oluyordu uykusuzluk yorgunluk eki tabi
annediyebiri ayyzeyy466 benim çocuklukta kirpik kökü iltihabı oluyordu her gün sabah akşam dalinli suyla siliyordum hala geçmemiş doktor yine kirpik köklerinde iltihap var dedi. Kumlu değilde gözümde batma yanma oluyor. Sizde astigmat var mı
Mugerrr ayyzeyy466 neyden oluyormuş doktor ne dedi. Benimde son zamanlarda böyle ince ip gibi şeyler uçuşuyor. Telefona hemen yakından hem de çok bakıyorum acaba ondan olabilir mi. Kansızlıkta var büyük ihtimal yarın kan vericem.
ayyzeyy466 Mugerrr çoğu kişi kansızlıktan dedi ben de kansısızm bir ara geçmişti bazen geliyor ben de gidip kan vereceğim
mrbld ayyzeyy466 gecen sene bi ara öyleydim göz doktoruna gittim muayene oldum sorun yok gecici bişidir gecmezse yine gel dedi bikaç güne gecti benmkiler
Mugerrr ayyzeyy466 dün kan verdim sonuçlarını bekliyorum. Emzirme döneminde hiç ilaç kullanmadım benim kansızlık hep olan birşeydi
Mugerrr ayyzeyy466 gittim ferttin 14 çıktı. Ama ben bu ay 5 6 tane fertamir kullandım 10 tane Ocean one daily kullandım. Doktora söyledim . İyi gelmiş devam et kullanmaya dedi.
Mugerrr ayyzeyy466 evet demir ilacı. 14 düşük mü. 10-291 arası olması gerekiyormuş. Normal dedi. Bende bunları kullandığımı söyleyince kullanmaya devam et iyi gelmiş dedi.
ayyzeyy466 Mugerrr feritinin 14 olması ne demek sen biliyor musun iyş ayakta duruyorsun nasıl iyi demiş anlamadım kadınlarda en az 50 70 olması lazım
Mugerrr ayyzeyy466 gerekten mi. Hamileyken 3 tü . Doktor koldan kan takviyesi yapacaktı. Sonra ilaçla toparladım . Hiç halim yok halsizlik var hep
ayyzeyy466 Mugerrr ben de koldan aldım çok iyi gelmişti bdnim ki 7 di nefes darlığı yaşıyordum sen iyi durmuşsun ayakta