ayyzeyy466 genelde gözleri bozuk olan kişilerde oluyor yani miyop Uzağı göremeyen ya da hipermetrop yakını göremeyen kişilerde Yani kısacası daha çok göz problemi olan kişilerde oluyor Ben mesela miyopum uzağa tam net göremiyorum gözlük takıyorum Dolayısıyla Sağ gözümde aslimat var yani o dediğiniz şeyler bende de oluyor doktorun Bana o şekilde demişti