Alerjikrinit ayyzeyy466 bende de var bu ya göz doktorunu aksatıyorum hep nedenini bilmiyorum Google da zararsız diyor
asellinaninannesiii ayyzeyy466 vitre hücresinin birikintisi. Böyle uçuşuyor gibi olur. Saydam gibi , bazen siyah nokta gibi. Diyabetten de oluyor. Bir göz doktorunuza gidebilirsiniz. İleri seviyedeyse lazer yapabilir
gunes42 ayyzeyy466 vertigo olabilir kulagınızda yutkunurken cıtırtı sesi gibi geliyor mu yada ayağa kalktıgınızda gözünüz kararıyor mu
atlass1 Alerjikrinit bende 1-2 senedir mevcut özele gittim hiçbir şey yapmıyorlarmış ona arada gidip geliyor siyah uçuşan şeyler artık takmıyorum 🫠
asemada Doğum yaptıktan sonra ilk birkaç hafta bende de oldu. Nedenini bulamadım. Bilen varsa bende merak ettim.
mikiail Doktor normal dedı zamanla gecer dedı dogumdan sonra oluyor bu . Gozunuzu cok yormayın. Bıde gozde kuruma olunca oluyor
mikiail Alerjikrinit kirpik dıplerının yaglanması daha dogrusu enfeksıyon almasıda sebep oluyor. Doktorum soguk su ve bebek şampuanıyla yıka demısti
asellinaninannesiii ayyzeyy466 Benimde bir ara böyle olmuştu. Benimde düşük ama alakası yok demişti doktor , siz bi gidin bence , ben gittim tansiyonmuş gözde problem yokmuş. Ama sizin tansiyon iyiymiş yanlis okumadiysam
Misbebegim ayyzeyy466 bende oliyor feritinimcok düşük ve kam şekeri düşünce oluyor büyük ihtimal şekerli biseyler yiyip uzanip dinlenirsem geçiyor ama çok kötü bir durum benim gözümün önünde parıltılı şeyler uçuşuyor ve bulanık görüyorum öyle olduğunda
Alerjikrinit mikiail ben hep makyajımı bebek şampuanıyla yıksrım. Alerjim var çünkü ama son 1 senedir oldu bu durum . Baya sinek kovalıyordum her yerde. Sonra farkettimki sinek yok 🤣
ayyzeyy466 mikiail canm geçti mii lütfen cevap ver Bn de de yağlanma çıktı 3 haftadır kullanıyorum geçmedi