zatiahar ben sezeryan oldum . Bebeğim doğar doğmaz kucağıma verdiler ameliyathanede. Sonra odaya getirdiler. Yani ilk etkileşim hemen oldu bebeğimle . Ablam vajinal doğum yaptı. Onda da bebeği odaya geçince getirdiler. Etkileşim hemen hemen aynı zamanda oldu. ayaklarımın uyuşukluğu geçer geçmez ayağa kalktım yürüdüm. Oturdum bebeğimi emzirdim. Erken doğum yapmama rağmen sütün hemen geldi. 34. Hafta doğum yaptım. Eve gelir gelmez de girdim banyoyu yıkadım. Makineye çamaşır attım. Kendi duşumu kendim aldım. Sonra da yere oturup yemek yedim. Cumartesi akşam doğum yaptım. Pazartesi sabah taburcu oldum . Yani vajinal ya da sezeryan iyileşme süreci , doğum hikayesi kişiden kişiye değişiyor. Doktoruna doğum ekibine de bağlı kesinlikle . Her kafadan bir ses çıkıyor. Yani vajinal doğumda da iyileşme süreci uzayabiliyor. Bu kamu spotu bir video var sezeryanı çok korkunç göstermiş sizin yorumları görünce yazmak istedim . Çok geçmiş olsun.