zatiahar benim dikişler tamamen 40 çıkınca düştü benimde çok fazla dikişim vardı bir gün çok iyi oluyordum bir gün çok kötü yürümek çok oturmak etkiliyordu ama geçiyor bebek varken de bunları yapmamak imkansız dışardan bakınca çok iyi görünüyordum herkes normal doğum ne kadar güzel diyordu ama neler yaşadım ben bilirim ama korkmayın geçiyor ani hareketler yapmayın oturup kalkarken arabaya binerken ilk oturun sonra bacaklarınızı içeri alın bana böyle söylediler ebeler batikon yapmadım ama krem sürdüm 14 Ağustos ta doğum yaptım kanamam 40 günde bitti zamanla geçiyor