zatiahar benim de baya vardı dikişim bişey sürmedim duştan sonra kurutma makinesi tuttum hep ıslak kalmaması gerekiyo kanamadı benim ama 1 hafta içinde o batma ve ağrısı gitmişti ama oturup kalkmak zor oluyodu hızlı yürüyemiyodum bende yavaş haraket etmek gerekiyo, 1 haftanın sonunda motora binmiştim hatta😅