asdfqwe nisanda doğum yaptım bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olacak ben daha geçen hafta regl oldum 5,5 aylık iken 🤭 ufak leke geldi ilk ben hatta akıntı sandım sonra kasıklarda sancı oldu dedim olcam ve oldum 😂 bende tedirgin konuştum hatta doktoruma sordum geleyim mi olmadım hala diye dedi 1 seneye kadar normal