asdfqwe 7,5 aylık 3 aydır sadece bir kere kan geliyor sonrası leke leke oluyor ertesi gün kesiliyor diğer çocuklarımda böyle olmamıştı birinde 11 aylıkken olmuştum diğerinde 4 aylıkken küçük kızımda da 7,5 aylıkken olmuştu ama onlar normal regl idi bunda bir değişik anlamadım loğusalığımda 60 gün sürdü bu sefer ondan mı bilmiyorum