aysglyldrm ays45 hiç adet olmuşmuydunuz peki siz ? Benimde 4 ay oldu doğum yapalı 3 ay düzenli oldum bu ay bugün olmam lazımdı olmadım korunuyoruz da
DuruAselEmr Nurcuks11 Bu yorum içimi rahatlattı çünkü bebegim 17 aylık ve hala adet olmadim siz hiç Dr. Gittinizmi hersey normalmiydi
pikachuucisse asdfqwe oğlum 7. Aya girmesiyle aynı anda regl oldum ama 3 gün sürdü nazlana nazlana. Bunu saymazsak 😂 olmuş sayılmam
Nurcuks11 aysglyldrm lohusalığım da zaten 20 gün filan sürdü ve sonrasında hiç adet olmadım oğlum 22 aylıkken oldum ilk adetimi
aslhnkrts asdfqwe 6.5 aydır bana da gelen yok ağrılar hep oluyor her aylık dönemde de daha kanamam olmadı şiştim kaldım
SiprayiL yaseminligunler yok hiç acımadı, özel hastanede taktırdım eczaneden 4000e aldım doktora da 2500 TL ödedim
eleftwins asdfqwe kırkım çıktıktan sonra hemen oldum hala daha düzenli şekilde oluyorum ki hamilelikten önce de asla ilaç kullanmadan olmazdım
semabarlass asdfqwe benim 7 aylıkken olmustum ama süt üretimim bitince tamamen oldum olmadan doktora gittim hatda muane etti yakın zamanda adet olursun dedi 1 hafta sonra oldum