Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu 3 ay düzenli olarak adet oldum ama bugün olmam lazımdı olmadım normalim acaba sezeryan ile doğum yaptım prezervatif ile ilişkiye giriyoruz korunuyoruz da normal mi acaba düzensiz olabiliyor mu korkut açıkçasıda ikizlerim oldu küçükler daha