Sayinenercibakanimtukendim ArvenMom Ben de kiev☺️ mariyinsky parkını bilir misin tam olarak neresindesinnn
Sayinenercibakanimtukendim ArvenMom bilmem mii panorama sky bar a kesin hitmiş olman lazım gitmedim deme
Sayinenercibakanimtukendim ArvenMom kiev bi başka güzel ya uzun zamandır mı oradasın postlarda görüyordum seni
hasibekar yagmurkokusu_ yap bacım yap kendini nasıl iyi hisedeceksen 😅❤️ ölümü dünya kimseyi üzmeye deymez hiç tanımadığın biri bile olsan her zaman güzel konuşulmalı😁iltifat içinde teşekkür ederim aşko
yagmurkokusu_ hasibekar hahaha ölmüşüm toprak atanım yok bacısuyum yüzümde dudak oluştu inşallah insin bir yarına düzelir tövbe etcem de ben gene dayanamaz gider yaptırırım ama böyle işlemi yaptırmam bir doktor buldum Denizli’de kalmazsa dolgu oraya gitcem.
ArvenMom Sayinenercibakanimtukendim 7 ay oldu çok güzel çok seviyorum valla ben değil ama eşim çok uzun süre gidip gelmiş
yagmurkokusu_ Size birşey diyim mi bu inmedi öyle bir şişti ki size bir resim atsam şok olursunuz dudağım 10 beden büyüdü kadına da yazdım inmiyor daha da şişti eşim şok gören şok içerisinde
LadyGaddar yagmurkokusu_ Şişmemesi lazım aksine zamanla şişin inmesi lazım, nerde yaptirdiysan oraya tekrar git bence
yagmurkokusu_ LadyGaddar yazdım kadına anlattım resimledim diyor ki şişecek şişecek sonra inecek yarına inmiş olur dedi beklemedeyim çünkü eşim uyandırdı beni sabah dudağına bak diye bir gittim yüzümde dudak var gibi