hasibekar yagmurkokusu_ bu bir motivasyon mesajıdır😅merak etme iki gün şiş olur ondan sonra güzelikler saçacaksın
yagmurkokusu_ hasibekar inşallah ya ben bu işte nasibini almayan olarak gidip burun dolgusu için randevu alayım bari 😂😂😂 teşekkür ederim nasıl bakarsan öyle görürmüş ya insan kalbiniz kadar güzellikleriniz çok olsun 🤍
hasibekar yagmurkokusu_ yap bacım yap kendini nasıl iyi hisedeceksen 😅❤️ ölümü dünya kimseyi üzmeye deymez hiç tanımadığın biri bile olsan her zaman güzel konuşulmalı😁iltifat içinde teşekkür ederim aşko
talhacm yagmurkokusu_ şaka yapıyorsun 😱 2 buçuk dolar mı 😦 şu zamanda hiçbir şey ucuz değil tabiki de bir burun ameliyatı kadar pahalı
yagmurkokusu_ enesmam hayat pahalı ya elimizden geldiğince işte sürüyoruz kafamıza gözümüze iş sebebiyle geliyoruz böyle yerlere bende gelmişken hem kızım yok hemde uğrayayım diyorum. Yaptırıyorum