yagmurkokusu_ Sadeturkkahvesi hayır acımadı kadın öyle bir krem sürdü ki dudak kenarlarım bile uyuştu o derece hatta kremini sordum özel bir doktora yaptırıyorlarmış. Şuan sadece gerginim dudağımın gerginleştiğini hissediyorum.
ArvenMom Sadeturkkahvesi iğneli yaptırıyorsan normal bende ağlıycak duruma geliyorum onun basınçlı dolgu olduğu için ve krem sürdüğü için acımamıştır abırtılcak kadar 😄
ArvenMom Nurklc ahahaah ben seviyorum ya çok abartı durmuyor ama glos ve kalemle çerçeve yaptığım da çok güzel duruyor (:
Nurklc ArvenMom tercih meselesi biraz da bence :) eminim çok yakışır size de ama ben çok sevmiyorum hafif olunca daha hoş gözüme hitap ediyor :)
ArvenMom mutluanne34 dr fuat yurtseven Üsküdar acıbadem İstanbul bölge olarak değil hastane olarak önerebilirim
yagmurkokusu_ SiprayiL bende momdan gelmiştim 2 sene oldu geleli bir ara çok aktiftim çocuk sürekli uyuyordu no problem sonra işte bıraktım geri geldim 😂😂
yagmurkokusu_ Nurklc çok güzel ama ben gördüm çok beğendim yani 4 cc diyor ama tamda oturmuş olduğu için çok güzeldi benimde öyle oturacak
yagmurkokusu_ kimbumadam bakayım merak ettim hepsini inceleyeceğim Konya’ya geldik şuan az burada takılalım 😂