Migrenimtutuyovalla hahahaha bende onu şişireceğim 😂😂 eğer inmezse 😂😂 normalmiş dudak yapısına göre böyle şişmeler oluyor endişe etmeyin demiş 😂😂 ayy neyse aynaya bakmıyorum artık yarına kadar beklicem maskeyle dolaşıyorum insanlar da yeni salgın sanacak hahahaha ya Konya da biri beni görseydi buraya gelip post açardı insanlar hala maskeli diye filan yeni salgın var derlerdi haahahahahahah ayyyy kahkaha attım ota boka post açıyorlar ya