yirmiikikasim23 esma121212 evet 3 aydir sma kullaniyorum ama once kullandigim mamaya gore sivi oluyor birde gercekten doyurmuyor
esma121212 yirmiikikasim23 ben bugün denemek için bebekac aldım 7 buçuk de uyudu hala uyuyor ve mama istemedi sma olsa kırk kere uyanmıştı bır dene ıstersen
yirmiikikasim23 esma121212 esma121212 esim sagolsun 8 kutu almis bitince benim bebe askere gider 😀 suan 10 bucuk aylik
yirmiikikasim23 esma121212 ben azar azar veriyorum cunku mamasiz uyumuyor bide dis donemi oldugu icin gece cok uyaniyor dayanamazdam gece 2 defa veriyorum ama genelde 1
yirmiikikasim23 esma121212 onun acliktan cok baska problemi var canim yemege agirlik verirsen rahatlarsin . Gece uykusundan 2 saat once tok tutan bi yemek verebilirsin sonra 210 cc mama ile uyut bakalim uyancakmi deneyerek oluyo malesef. Dogdugundan beri mi boyle
esma121212 yirmiikikasim23 valla uyumadan neler neler yapıyorum ama illako uyanıyor mesela 8 den 12 ye kadar hiç uyanmaz 2 buçukta bı uyanıyor hayret ediyorum sonra saat başı kalkıyor yada uyumuyor zaten uyanıp 2 saat
esma121212 yirmiikikasim23 yirmiikikasim23 değişiyor kımı zaman 2 uyku kımı zaman 3 sabah 7 de kalkar 10 gibi uyur 1 saat daha sonra 1 buçukta uyur 3 buçuk gibi kalkar ama bu kımı zamma yarım saat uyuduğu da oluyor diyebılırım
Zlm esma121212 aciktigi için değil alışkanlıktan uyaniyo gece beslenmesini kesin bir gelişim problemi yoksa
busragggg esma121212 o yüzden uyanıp mama ile tekrar dalıyor uykuya. Biz de bu yüzden uyku eğitimine başladık