esma121212 şöyle düşünün uyumayı mamayla yaptığı için gece uyandığında da mama olmadan tekrar uykuya dalamıyor. Çünkü desteği mama. Biz de öyleydik ve gece mama içmek çok kilo yaptığı için mama obezitesinden korkup eğitime başladık. Çok şükür mamayla uyumayı bıraktık. Önce rutin oluşturup yanınızda uyutmaya çalışın sonra aşama aşama beşiğe. Mesela ben her uykudan önce aynı kitabı okuyup rutin oluşturdum. Bide uyku aralıkları vs var. Yani maddi gücünüz yetiyorsa uyku eğitimi alın derim