42+6 da acil sezeryana alındım . Normal doğum yapmak istiyordum onun için bekledim. Ama bebeğim gelmek istemedi . Pişman değilim, çok ağrı çektim ama çok şükür bebeğim sağlıklı yanımda . Annelik doğum şekliyle belirlenmez . Bebeğimizi güzel yetiştirirsek eğer asıl o zaman anne oluruz .