adm Öncelikle normal doğum diye söylenilen doğum şekli ‘vajinal doğum’ dur. Vajinal doğum, sezaryen, suda doğum, epidural vs hepsi normaldir. Kimse kimsenin doğum şekli hakkında kırıcı yorum yapma hakkına sahip değildir. İster zorunlu olsun, ister kendi isteğiyle gerçekleşsin sezaryen doğum bir eksiklik veya kötülenecek birşey değildir, bu durum tamamen kişinin kendi kararıdır. Ayrıca bebek ve anne arasında kurulan bağın doğum şekliyle hiç bir alakası yoktur.