Gozde92 bizde internet de dinledik eşimle kafayı yemişler dedik 22 derecede iş yeri geçen sene ağır rahatsızlık geçirdi eşim 10tane iğne oldu koca insan duramıyor o derecedeki sıcaklıkta artık düşünmüyorum kim ne derse desin benim büyük abim soğuktan ishal olmuş ölmüş .kızlar içiniz nasıl rahatsa onu yapın yok alismasinmis yok zararliymis bilmem ne eskilerden daha mı iyi biliyorlar biz sıcakta büyüdük bize ne oldu sıcaktan zarar gelmez insana ben zibinlari biraktim yaka paça açık ve ince kendim bile giyemem evim sıcak olduğu halde lcw de 0-3 ay çok güzel kadife alt üst takımlar var pijama tarzı aldım üç dört takım aldım hep onları giydiyorum altında uzun kollu atlet zıbın külotlu çorap mutlaka en üste de battaniye evim 25 derece böyle yapmayınca karnı ağrıyor gurulduyor bacakları buz gibi oluyor