Gozde92 2 ay 19 günlük kızım var yaz sıcagına doğum yaptığım için çocugum sıcaga bayagı alıştı ve sıcagı seviyor eve geldiğimizde 31 32 dereceydi çok güneş alıyor 😩 eylül sonundan beri kombiyi açık tutarak dengelemeye çalışıyorum ama 22 23 derecede ben üşüyorum açıkcası evim devamlı 24 25 derece. Bazen 26 oluyor gündüzleri. İçine kolsuz zıbın giydiriyorum evet yakası açık kalıyor üzerine normal alt üst takımını ya da her ne giyiyorsa tek kat giydiriyorum. Sadece sabah uyandığında yelek giydirip oynuyoruz üşür diye. İlerleyen saatlerde yine çıkarıyorum ve gün içinde uyurken orta kalınlıkta peluş battaniye örtüyorum üzerine. Bence 22 derece bebek için soğuk. Benm doktorumd 23 dedi ama hiç o sıcaklıklıkta kalmadık çünkü hapşırıyor 🤷♀️