Gozde92 bu kadar ayrıntılara takılmayın 1 derece 2 derece kendinizden bir fazla giydirin çok sıcaga alıştırmayın en ufak soğukta hastalanmasın
Dikkat etmeyin demiyorum sakınan göze çöp batar rahat olun biraz
Benim cocugum 10 aylık 2 kış geçirdik 2 kere hastalandık sadece o da son 1 ay içerisinde emekliyor sürekli elleri yerlerde poposuda öyle :)