ikiaslanannesi ipeksiiimom yorumlarda birkac kişi daha kaset testte görmüş 🙁 kurumuş halini atar mısınız
dryglgl Artimed çok fazla yanlış pozitif veriyor diye duymuştum ben de diğer testler bariz negatif hele kaset testin ikinci çizgisi bile görünüyor fotoğraftan bembeyaz gebelik olunca o çizgi boyanıyor
Deletedmom_215 ipeksiiimom anladım birinde var gibi diğerinde yok görünüyor en iyisi kan verin yarın 🌸
onay02 ipeksiiimom Bilemedim fotoğrafta yansıma falan mı oldu acaba 🤷🏻♀️ Hayırlısı olsun yine de varsa da allahım bildiği vardır sıkma canını sevin 🌸
ipeksiiimom Duriskonunannesiii sevimailesi Kupeklergiremez ArvenMom ArvenMom CeydaST Caglafalan ikiaslanannesi ppzeynep 0,20 negatif değil mi
CeydaST ipeksiiimom Evet normal olanda hafif görünüyor fakat Dediğim gibi şu anda Yumurtlama döneminde olman gerekiyor hamile olduğunu düşünmüyorum.
ppzeynep ipeksiiimom Bakın, filtreleyince alttakinde daha iyi görünüyor. Ama en son attığınızda yok. Büyük ihtimal yok gebelik. Ben bu testteki gibi öğrenmiştim.😬 Benden başka gören yoktu. Siz istemiyorsunuz. O yüzden gönlünüze göre olur umarım.