CeydaST ipeksiiimom 15 gün önce regl olmuşsun yanlış çıkma ihtimali var bence. Bir daha dene bakalım ne çıkacak
CeydaST ipeksiiimom erken gebelikte yok gibi kuzum diğeri çok hafif var gibi çıkmış ama yanılıyordur. Bence olmaz ya daha yeni yumurtlama dönemine girmiş olman lazım
ipeksiiimom CeydaST kasette var gibi mi sizce ay valla kafayı yiyeceğim kan vermeden rahatlamam herhalde
ipeksiiimom Duriskonunannesiii sevimailesi Kupeklergiremez ArvenMom ArvenMom CeydaST Caglafalan ikiaslanannesi ppzeynep 0,20 negatif değil mi
ipeksiiimom BengeldimNabersiniz evet biri erken gebelik doğru çıksın diye en pahalısını almış insallah yanıltmaz bizi
BengeldimNabersiniz ipeksiiimom erken gebelik olması lazım regl geçmeden normal test göstermez çünkü o yüzden sordum 😊
ipeksiiimom Caglafalan zaten duymuştum önceden o testin bozuk sonuç verdiğini ama guvenemedim inanır mısınız her ay test aldırıyorum delirdim mi n’aptım. Çok dikkatli bi şekilde korunuyorum da ama korkuyorum
CeydaST ipeksiiimom Evet normal olanda hafif görünüyor fakat Dediğim gibi şu anda Yumurtlama döneminde olman gerekiyor hamile olduğunu düşünmüyorum.
Efeannesi_ ipeksiiimom bende hamileymişim ama tek çizgi çıkmıştı bence bozuk olabilir aynı marka testti
ipeksiiimom Deletedmom_215 emin misiniz ya fotoda var gibi duruyor ama gerçekte hiçbir şey göremiyorum
ipeksiiimom @“pambeesly”#p33161286 erken gebelik aldım birini başka çeşit yokmuş nöbetçi eczanede bunları almış
Deletedmom_215 ipeksiiimom anladım birinde var gibi diğerinde yok görünüyor en iyisi kan verin yarın 🌸