ipeksiiimom silik çizgi var pozitif kan verin bnce kızım 7 aylıkken 2 ye gebe kaldım bu şekilde öğrendim 2. Bebeğim şuan iki aylık büyük kızım 17 aylık bugün kasıklarımda batma oldu korunuyoruz daha adet bile olmadım hemen test aldım en güzel çıkan bu ucuz kaset testler hiçbisey çıkmadı çok şükür rabbim isteyene versin gerçekten çok zor psikolojim falan bozuldu benim 2 çocuğa yetiseyim derken kendimden geçtim seninkide küçükmüş bazen çocuklarıma yetemiyormuyum diye ağlıyorum o kadar kötüyüm sen düşün ama senin test pozitif hemen kan ver bacım eğer varsa da şükret isyan etme rabbim oldurmadan olmaz hiç bişey eğer rabbim sana yeniden bir bebek bahs ettiyse vardır bildiği hiç kendini üzme