Pamukkizim Ben de aynı şekil deyim doğumdan önce 56 kiloydum şuan 6 aylık bebeğim var sezeryan oldum 74 kiloyum sadece 8 kilo verebildim normalin dışında bir kilo alışım olmuştu benim İnşallah verebiliriz bir kez Niyet ettim diyet yapmaya sonra sütüm biraz azalmaya başlamıştı Ondan sonra tekrar bıraktım daha hiç yapmadım Şimdi de korkuyorum zaten oğlum ne zaman emmeyi bırakırsa ben de o zaman diyet yapmayı düşünüyorum