Pamukkizim herkesin bünyesi farklı. O, normalde de yiyip kilo almayanlardandır. Ben, bu yaşıma kadar kendi çabalarımla zayıftım. Doğumdan sonra da kilosu hemen gidenlerden olamadım haliyle. Diğer insanlara bakıp üzülmeyin. 🌸 Azimle hepimiz zayıflayabiliriz💪🏻