Pamukkizim çünkü insan düşündükçe daha çok dert ediyor benim karnım aşırı çatladı göbeğimin üstüne cıktı o derece yani annem bile ben kimsede böyle çatlama görmedim diyor yine de oldu yani kızım için deger hepsine takmıyorum ki taksam ne olacak çatlaklarim mi gidecek kilom mu boşuna üzülücem akışına bıraktım 😀