Pamukkizim doğum yapalı 5 ay oldu sezeryan oldum 10 kılo fazlam var benım hala gitmedi emzırdıgımız ıcın yememiz gerekiyor diyet yapamazsın anca mekik cekebılırsın bazenlerin ıcınde gunluk duvar egzersizi yapabilirsin kendını fazla yormadan başka hıc bısı yapamazsın şuan tatlım biberiye yag var ondan al ahtar dan karnına sur strec filim le sar 😉bıde korse varsa ustune korseyı gıy tarçınlı süt içebılırsın yag yakmaya yarıyor