Bolmayonezlitavukdoner Bugün içinde birsey yapacaĝız diyorlardı ? Benim evimde tv yok, sosyal medya kullanmıyorum haberde takip etmiyorum cok etkilendigim icin. Bilmedigim icin soruyorum. Insallah olmamistir birsey. Bu haberide burdan okudum günlerdir uyuyamıyorum. Korkuyorum. Demem o ki bu gruplar mesajlar birazda bunun icin yapiliyor. Korkalım diye. Psikolojik olarak öldürmek istiyorlar geride kalanları.Hepimizin skıl saĝlıĝını bozup kendileri gibi hasta etmek istiyorlar. Birazda ün elde ederiz gündem oluruz diye düşünüyorlar. Benim fikrim bunlar. Allah hepimizi tüm masum yavruları korusun 🙏