ArvenMom Zaten sakinleştirerek ortalığı yatıştırarak unutarak her şeyi normalleştirdik bu cinayetler aldı başını gidiyor
Susmamalı bunun önüne geçmeliyiz devletin kafasını kırmalıyız sokaklara dökülüp miting yapmalıyız. Senin dediklerine bir şey demiyorum Tabii sen de haklısın psikolojimiz bozuldu ama yatıştırmaya çalıştıkça örtbas ediyoruz