Bolmayonezlitavukdoner kesinlikle katılıyorum. hic mi iyi niyet göstermediniz ogretmediniz hiç mi kontrol etmiyorsunuz bu çocuğun arkadaşları kim, saatlerce telefonda bilgisayarda ne yapiyor diye.. ana babalık görevini yapmayan, sadece üreyenler yüzünden bizler ve bizim çocuklarımız tehdit altına giriyor. zaten adalet denen şey yok, bunları kim durduracak? cocuklari bile ceza almayacak ki kaldı ki ana baba tutuklansın.. iki gün gözaltı sonra serbest. 50 suç kaydıyla devam ederler pisliklerine