anabarbie şeriat demek peçeyle vs gezmek değildir şeriatın kanunları hukuku çok farklıdır. Devlet dediğin hükümet değildir o suçluları canileri bırakanda siyasi olarak konuşmayı başlattığın ne hükümet ne de atatürkün yolundan gidenlerdir. Konunun ikisiyle de alakası yok savcılar hakimler devletin adamları değil içlerinde nekadar pislik ne kadar vatan haini var biliyormusun bunun ne ülkenin başındakilerle ne de emniyet güçlerimizle hiçbir alakası yok bizim savcılara hakimlere olan güvenimiz kalmadı gerekli cezayı vermedikleri için evet devletin başındakilerde suçlu ama yetki savcının hakimin elinde şeriat gelsin herkes istiyor ama şeriatın bir getiriliş amacı olur ve bu demek değil ki sadece kadınlar peçeyle gezecek vs bu çok eski kafalı ve yobaz bir görüş şeriatın anlamını açıp okumanızı tavsiye ediyorum kulaktan dolma bilgilerle şeriatı sadece kadınlara uygulanan bir yönetimmiş gibi görmeyin lütfen. Ayrıca Mustafa Kemal Atatürk değil sadece bu ülkede ki cinayetleri suçları gençlerin gittiği yolu ahlaksızlıkları azgınlıklarını sapkınlıklarını ve bunun normalleştirilmesini görseydi türk gençlerine emanet ettiği için kendinden utanırdı. Maalesef ki durum böyle