ofelyaa11 düşüncenize katılıyorum bende şöyle ifade etmek istiyorum öyle bir dönemdeyiz ki çocuk istismarcılar çocuk katilleri , çocuk katiller dehşet verici seviyede arttı ben sosyal medyanında etkisi olduğunu düşünüyorum yani öyle videolar var ki YouTube da bilmem ne de adını bilmediğim bir Sürü uygulama hep intihara cinayete acıya bu gibi şeylere teşvik edici videolar oyunlar gırla ve çocuklar küçüklükten izlemeye başladıkları zaman nasıl diyim bi şekilde algoritmalarında sapıklık sapkınlık oluştuğunu düsünüyorum bilmiyorum ben küçükken hiç böyle şeyler bilmezdim biz hep sokakta oynardık telefon nedir bilmezdik ama şimdi öyle bi zamana geldik ki çocuğunu sokağa çıkartamıyorsun çocuklarımızı geçtim kendimiz bile güvenle çıkamaz hale geldik yani adaletsizliğin dibini yaşadığımız bu ülkede erkekler hasta oldukları icin değil psikolojik rahatsızlıkları olduğu icin değil bence kadınları öldürebildiklerini bildikleri için ve bunun caydırıcı bir karşılığı olmadığı icin kadınları cok kolay öldürebildiklerini düsünüyorum biz erkeklerden fiziksel güç anlamında daha zayıf olduğumuz icin de sonumuz kaçınılmaz böyle canice vahşice katlediliyoruz rabbim sokakta yürürken yanından geçtiğimiz insanların bile hayırlısını versin bizlere