ofelyaa11 benim kafami kurcalayan bi suru sey var…neden ve nasil cinayet yeri fotolar bu kadar ortaliga yayildi.yasak olmasi gerekmez mi.yazik degil mi bi suru yayilmis olay yeri fotolari ben gormedim bakmak istemedim ,sadece surdaki cansız bedeni gordum malesef.ve anlamadigim birsey de şu,parcalara bölünup ceset uzerinde nasil kan yok?ve bunlari yaparken surlarda nasil kimse gormedi cunku 1 hamlede oldurup kendini atmadi,orda cok zaman gecmis olmali paracalara bölmüs,ve ne kendi suratinda ne de cesette kan yok…biri mi yardim etti ,mesela cinayette ne kullandi bölmek icin buyuk kuvvet ve cok keskin balta tarzi biaey gerekir heralde hic bundan bahseden yok.herturlu cansiz bedenler paylasilmis ama nasil yapmis ne kadar süre o surlarda kalmis aciklayan yok…cok karisik yaa…tarikat deniyor,satanist,yok kiz da ölmek istiyormus vs okadar bilgi kirliligi var ki…oglan hastaymis güya intihar derecesinde nasil odasinda bicaklar var,nasil bi kizla evde basbasa birakir bi baba,anne desen ztn baska sehirde yasiyormus….karman çorman hersey…