Seyma-60 bebeğim çok gazlı bir bebek kaç kez acile gittik o kadar ağlıyordu yani. 2 şişe nurse harveys bitirdim çok faydası olmadı ama saatli vermiyorsu lafama göre günde veriyordum her gün mutlaka veriyordum ama . Sonra sap simplex kullandım her gun aynı saate verdim bemce daha işe yaradı. Bi de kala sorunumuz vardı dr ğrobiyotik önermişti o da cok iyi geldi 1,5 şişe kullandık ara verdik şuan