mzyyeeenn Symbiosys damla bitkisel ve gerçekten çok iyi. 1.5 aylık bebeğim onunla rahatladı. Kesinlikle öneririm.
hulyacam Seyma-60 doktorlar önermiyor. Hiçbir işe yaramıyormuş boşa kullanmayın diyorlar. Ben de denedim bir kaç marka ama fayda görmedim
zeynepyildiz destinyisall sağ kasığında şişlik vardı o yüzden gittim gidince ultrasonla baktılar iki tarafında da varmış
yasminspars yarenozkk sab simplex en iyisi nerdeyse hepsini denedik tek rahatlatan o oldu 4 ay sürdü gazımız şuanda pek yok ama en iyi gelen o oldu gerçekten
melikeyb denizpstll sabah 10 gibi veriyorum. O kadar rahatladı ki. Öncesi kabus gibiydi hiçbir damla işe yaramamıştı