Fatmanurozgr Kızım 7 aylık doğduğunda sleepy yenidoğan paketliyle başladım hala da devam ediyorum hiç söylediğiniz gibi bir sorunla karşılaşmadım primanın düz olanı çok kimyasal içeriyor bilginiz olsun. Premium care de fiyat olarak baya pahalı tabi siz bilirsiniz