Fatmanurozgr ilk 3 ay sleepy kullandım memnundum ama3 numaraya geçince pişik yaptı bırakmak zorunda kaldım Aynı şekil sleepy naturelde öyle oldu😏 prima aktif bebek ve premium care kullandım cok koku oluyo begenmedm bıraktım 🤷🏻♀️ Minies kullandm emici olmadı, şuan ebebeğin goon kullanıyorum çok memnunum ✅