PnarYektaA Gulfem07 yumuşak doğrudur ama çok kalın bir dokusu var ben beğenmedim ya çocuk rahat hareket edemiyor bence
PnarYektaA Ata_35 evy baby ince değil ki dün bezimiz bitti siparişimşz gelene kadar evy baby aldık ama prima ya göre kalın
Ata_35 PnarYektaA sizin için öyle olabilir primadan memnun kalmadım ben bebeğim için şu ana kadar denediğim bütün bezlere göre en iyisi Evy Baby 👍
Fatmanurozgr gokcekizinannesi ozge3747 deryata Tesekkür ederim kızlar oglum 7 kiloya yaklaştı 3 numara iyi olcak ozmn elimde sleepy kaldı 10 15 adet onuda bitrp baslcm 😁
Summeyra PnarYektaA merhaba😇ben çok beğeniyorum henüz hiç sızdırma ve pişik yapmadı. Çok hafif ve ince. Bende ilk başta kullanıp kullanmamak konusunda endişeliydim o yüzden önce bir pakat alıp denedim ondan sonra devam ettim
Tugbadrsn Fatmanurozgr kesinlikle prima premşum care ben çok memnununum hem kalın kağıt gibi değil ıslaklığı baya çekiyor içine taşırma yapmıyor ve yumuşacık👶🏼👶🏼👶🏼
Ata_35 Aass Aynen internette çok uygun 120 tanesi 90 TL ye alıyorum bende hem ince sızdırması pişik olayı herhangi bir şikayetim olmadı şimdiye kadar 🤗
Kahverengi4 Canım ben evybaby kullanıyorum çok memnunum. Geçen 1 tane bezde yapışık silikon gibi bişey çıktı aradık hemen özür dilediler 1 paket de hediye gönderecekler. İlgili bir marka. Çok nadir taşma oluyor.
Thelefant Fatmanurozgr benim bebeğim 6.900 4 aylık 2 numara kullanıyorum ama haftaya 3e geçmeyi düşünüyorum ya da ondan sonraki hafta