alyaderinsozdemir kubraF bnm kızımın da göz kapağında var arada silik pembe oluyo arada kıpkırmızı oluyo geçer die umuyorum
rbndmrcn alyaderinsozdemir ayni durum bizde de var iki göz kapağında da biri daha koyu biri daha açık ama ilk dogdugunda ikisi de epey belirgindi sımdı biri baya hafif kaldı diğeri pembe gibi
Gundogduu kubraF aynisi oglumda var zamanla geçiyormuş o leke arkadaşımın bebeginde de vardi geçmiş onunki
Afrodit Benim kızımında üst bacagının iç kısmında kahverengi baya büyük belirgin kalp şeklinde lekesi ♥️😍
Srnygtkarabnr kubraF bizimlinin hem popoda hem göz kapagında hem bacagında var gözündeki için gecer dedi doktorlar bacagındaki kalır dedi ama hafif belli olur dedi ama cok popoda da hem mogol lekesi hemde kahverengi var ben cok seviyorum dogum lekesini 4 aylıgız gözündeki gitti bacagında koyulasıçtı epey 😍😘
Seker_serbet1 kubraF ilk doğdugunda fark ettim aynen duruyor bizim ki kızım 71 günlük, aynı lekeden halasında da var :)
Hunili Oğlumun iki göz kapağında ve ensesinde var 🥰 gözlerindekiler her zaman belirgin olmuyor ama çoğu zaman gözle görülüyorlar, bebeklik döneminde eğer ciddi derecede büyük değilse bebeği sevimli gösterdiğini düşünüyorum çok tatlı duruyorlar ❤️