Seydameva merhaba aynen bahsettiginiz yerlede benimde oglumun lekeleri var. Ust dudakta, iki kasinin ortasinda, goz kapaklarinda. Doktor gecer 1 ya da 2 yasina kadar dedi ama ben cok uzuluyorum ya gecemzse diye. Sizinki gecti mi acaba ya da ne durumda bilgilendirir misiniz 🙏